Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Mac, 2011

Aku Cantik !! (n_n)

Aku malas nak kata lah kan, tapi aku sendiri pun terkejut jugak.. Aku ingatkan aku ni golongan nerd yang tak reti nak tonjolkan kecantikan.. hehe tapi sangkaan aku meleset bila aku jumpa cermin ajaib dalam bilik aku. 
Aku pun tanyalah dengan nervousnya,

"mirror, mirror... who is the prettiest in this worlldddd??"
Surprisingly, MY FACE APPEAR!!! 0.o

-_-'

Apsal? tak caye???
nih, tengok nih

|
|
|
|
V


 kan aku dah kata dah, muka aku yang keluar kat cermin tuh. kau tak caye..

huahahhahahahah.. sengal tak aku? ngee~ =p

saja menggembirakan diri ini.. hehe


*************************
 

3 ulasan:

misz beauty berkata...

hihihihi... ade2 je awak nih..;-)

xsilkverx berkata...

nampak cam petak ja dlm cermin tu.

Shidarina berkata...

sis: hehe sesaje menyengalkan diri.. =p

silver: cis!! aku macam kenal ko sape.. petak yeh??? -_-' hampeh..

Catat Ulasan