Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Disember, 2010

Kalau KErana CiNTa


Hoh!! Jiwang lagi aku nih.. cerpen pun jiwang, entry biasa pn nk jiwang..wakakaka =p
mintak maap la ek, nak wat camane, hati dah memang terkunci dengan cinta.. T.T

Seharian demam semalam, tak masuk opis, tapi buat keje kat umah ja, xpa..xpa..gaji tetap masuk yob!! sebab aku wat keje.. walaupun bangkit lewat, start wat keja kol 2 petang tapi aku wat keje and tutup laptop kol 11 malam okehhh... okehhh?? ngehehehe =p 

eh, lari topik, 

-.-'

malam tadi entah angin mana yang datang, tiba-tiba terasa nak melayan KLASIK NASIONAL... O.o

Ahahahhahahha

Ok, gelaklah..gelaklah.. T.T

Tapi, apa yang  aku pasti, rasa cinta ku akan menular mencengkam jantung hati bila lagu-lagu lama menari-nari kat corong telinga aku.. Fuhhh.. nak cita memang susah lah.. Tapi korang perasan tak kalau kita dengar lagu raya lama-lama, "Oh,oh, oh balik kampungggggg...", sudirman, takpun lagu saloma tuh, tak pun dendang perantau, puhhh..memang wa cakap lu, menusuk nusuk pelbagai perasaan di hati..kalau tak dapat balik raya dengar lagu tuh memang tangkap leleh, sayu kat hati wa cakap sama lu..huhu kalau nak banding dengan lagu raya zaman sekarang aku dengar xde feeling je yob...~ mintak maap..bukan nak merendahkan ke apa, cuma saya nak menekankan di sini, yang orang dulu kalau buat lagu, dia punya maksud tu memang sampai direct pada hati kita, memonopoli perasaan kita..haaa..kalau tak caya, dengar KLASIK NASIONAL malam karang.. ehhehe

malam tadi terdengar satu lagu ni, tak tahu sape yang nyanyi, tapi tetiba mak rasa sedih je nyah.. huhu T.T

"Badanku kurus bukannya, tak cukup makan..
Mata ku merah bukannya, tak cukup tidur...
tapi aku sedih dengan, si jantung hati..ohhh.. si jantung hati..

......."

dan ayat-ayat seterusnya tak sanggup den nak tuleh .. sebab sedih sangat..huhu (*padahal tak hengat.. T.T)

Tapi, memang lagu tuh sesuai lah dengan apa yang terjadi dalam idop eden sekarang nih.. eden tengah kecewa dengan jantung hati eden.. asyik berdarah ja, sket2 terluka.. den sendiri kot yang sensitip..kulit selaput hati den tuh nipis sangat kot..tapi malangnya, si dia tak dapat nak melihat..lainlah kalau dia tu superman bleh guna laser kan scan tgk? tapi, bahaya pulakk!! 0.o nasib baik dia bukan superman..hoho 

Tapi kalau dah namanya cinta, memang gini la.. bahagia pun tak leh duk senang,.. asyik nak terbayang je.. bukak buku nampak mukanya.. bukak hp, wallpaper gamba dia.. ate, bilanya ada masa yang tak terbayang wajah dia?? nak tidur pun tak lena.. mandi pon tak basah.. haaa sapa yang kata tak penah rasa tuh memang tipulahh.. -.-'

cinta jugak menyakitkan bila sampai ke satu tahap, bahtera terlanggar batu karang , hahaha tu dia, nak tenggelam sudahhh~ T.T
Datang hari-hari sedih, tu yang macam lagu tadi kata tu, tak lalu makan sampai kurus.. (*aku memang dah kurus sejak azali okeh, kekecewaan yang dialami tidak terlalu mengganggu selera makanku..ahaks =p) mata merah sebab menangis..uihhh..kalau dah nama frust tu, kita tak dapat kawal lagi dah air mata.. mengalir ja.. siap boleh wat iklan ,

"sesape yang nak pergi lamar puteri gunung ledang, silalah contact saya di talian 019-7******.. esok pagi dah cukup 7 tempayan.. FRESHHH!!! gerenti puteri gunung ledang terus terima sbb dia duka fresh2 nih.. sebab kat atas gunung tu kan sejuk, so, dia nak lah air mata 7 tempayan, kan suam2 kuku, dia nak wat mandi, kat atas gunung tu mana ada heater shower.. hukhuk so, apa tunggu lagi????? hubungi saya segera!!" 

T.T huhu


p/s : mengarut ja.. -.-'

Ha, sekarang sape di antara korang yang pernah alami pengalaman
 camni?? dengar lagu pun bley sengeh sorang2 atau tetibe je nangis?? haa..baik ngakuuu~ =p

..............


3 ulasan:

misz beauty berkata...

oke sis nak nyanyi jugak kat sini..

"aku bukan lah superman... aku juga bisa nangis.."

heheheee....;-)

Nur Ardilla Najwa berkata...

salam. jemput join contest d blog saya.

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

Shidarina berkata...

sis beauty, huhu akak mahu nyanyi lagu superman ke kak? xpa2 layan...~~ free2 nnt layanlah klasik nasionallll~ ekekeke =p

adilla, insyaAllah~ =)

Catat Ulasan