Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01 Ogos, 2010

Dear Cik Has..

SURPRISE!!!! (n_n) Tahniah Cik Has!!! Anda telah memenangi hadiah misteri dari saya kerana telah menjadi orang pertama yang 'u follow me'.. hehehe cik has, tolong anto alamat umah cik Has ke handphone saya, saya mahu hantar hadiah misteri itu,., huahahah Gembiranya sayaaaaaa!!! thank u shhoooooo much cik has,,..=)  Jumpa nant masa konvo!! 
Dan juga kepada encik yang berasal dari bukit mertajam, yang merupakan orang pertama yang tinggalkan mesej di 'discussion board' saya, saya tahu siapa anda.. ngeh3..(n_n) saya akan beri kamu hadiah juga ya.. reply me back soon..!!

Ape? Saya gurau? Saya tak bergurau la.. Memandangkan saya orang baru di dalam alam blogging ni, so, apa salahnya saya memberikan hadiah sempena menyambut tetamu!! hikhikhik =p 

So, keep in touch with me my friend, saya yakin saya akan membuat kejutan untuk anda lagi. erm,.. mana tahu, mungkin lepas ni ada kejutan untuk follower yang ke 10 pulak kan.? tihihi
P/S: Cik Has, En. F,saya serius ni yeh. cuba tengok muka saya ni,... ('_') ye.! saya serius. jangan lupa anta msg ke handphone sy alamat umah kamu ye.. tihihi muah2!

1 ulasan:

Hasniyati Md Razi berkata...

seriusss ka laling ader hadiah nie? yeay!!!!hihi

Catat Ulasan